Elektroniczna Skrzynka Podawcza

  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza w systemie EBOI

Adres elektronicznej skrzynki podawczej : https://tluszcz.eboi.pl/

Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta - najszybszą i najwygodniejszą formą komunikacji interesanta z urzędem.

EBOI to najszybsza i najwygodniejsza forma komunikacji interesanta z urzędem z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. Dzięki EBOI konieczność osobistego stawiania się w urzędzie zostaje zredukowana do minimum.

Z poziomu Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta mają Państwo możliwość m.in.:

  • przesyłania nowych pism w formie eFormularzy,
  • podpisywania i szyfrowania przesyłki przy zastosowaniu podpisu elektronicznego,
  • śledzenia toku postępowania sprawy,
  • zaznajamiania się z listą spraw załatwianych w urzędzie,
  • pobierania wzorów dokumentów.

Otrzymanie każdego elektronicznego formularza przez urząd jest potwierdzane wysłaniem urzędowego poświadczenia odbioru. Usługa ta zapewniana jest przez system Hardware Security Module (HSM).

Dzięki zastosowaniu modułu HSM jesteśmy w stanie zagwarantować Państwu w pełni bezpieczną komunikację z poziomu Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta.

  • Spis wszystkich spraw w EBOI i BOI

Uwaga do złożenia pism w EBOI potrzebny jest podpis elektroniczny bezpieczny kwalifikowany. Instrukcja obsługi na stronie: http://nowoczesnyurzad.pl/

  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza w systemie EPUAP
     

Adres elektronicznej skrzynki podawczej : /v360npox31/skrytka



 

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Sekretariatu instytucji mieszczącej się przy ul. Warszawskiej 10  w  Tłuszczu na następujących nośnikach danych:
a. Pamięć flash
b. Pamięć masowa USB
c. Płyta CD-RW, DVD
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
2. Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, DOCX, RTF, ODT
- XLS, XLSX, ODS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- PDF
- ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5MB.
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno - technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Instytucji uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza.

Aby skorzystać z usług Elektronicznej Skrzynki Podawczej należy się zarejestrować i zalogować. Ponadto warunkiem wysłania wniosku jest posiadanie Podpisu Elektronicznego Kwalifikowanego lub Profilu Zaufanego

Co to jest profil zaufany?

 

Załóż profil zaufany