ZAWIADOMIENIE
o przedłużeniu terminu załatwienia sprawy
- dodatek węglowy
W związku z prowadzonymi postępowaniami dotyczącymi rozpatrzenia wniosków o dodatek węglowy zawiadamiam. że nie jest możliwe załatwienie spraw w terminie miesiąca od złożenia wniosku ze względu na bardzo dużą liczbę przedłożonych wniosków o dodatek węglowy, konieczność szczegółowej weryfikacji informacji podanych w złożonych wnioskach oraz trwające prace legislacyjne dotyczące nowelizacji ustawy z. dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Lj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1692).
Ponadto, Gmina Tłuszcz, pomimo złożenia stosownego zapotrzebowania do Wojewody Mazowieckiego, nie otrzymała dotąd żadnych środków na obsługę i wypłatę dodatku węglowego. Z tego powodu dokonywanie wypłat dodatku węglowego nie jest możliwe.
Przewidywany termin rozpatrzenia i wypłaty dodatku węglowego - do dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku o jego wypłatę.
/Burmistrz Tłuszcza/